31 Ağustos 2012 Cuma

BOLLUK VE BEREKETİ ÇEKMEK



Pozitif tutum yaratmaktaki en önemli basamak bağlılığınızı, sadakatinizi ve güveninizi yaratılmış olan şeylere yöneltmek yerine, Yaratıcı Olana Tanrı’ya vermenizdir. Bu sizin kendi nefesinizin, kalp atışınızın, organlarınızın çalışmasının, güneşin ve ayın, yürüdüğünüz yeryüzünün kaynağıdır. Sevmek Tanrıya bağlılığınızı yöneltmeniz anlamına gelmektedir. Bu konuda yeni bir telkin örneği daha yazıyorum. Bunu kendiniz için uyarlayabilirsiniz. “Yazdıklarım erkeklerin ve kadınların kalplerini ve zihinlerini kutsar, onları iyilik yönünde geliştirir ve onlara ilham verir. Muhteşem bir yolla, Kutsal bir biçimde değişiyorum. Her şey Tanrı’dan oluşturulduğu için, parayı da İlahi bir madde olarak görüyorum. Para durmaksızın hayatımda dolaşıyor ve ben onu akıllıca ve gerektiği gibi kullanıyorum. Para bana özgürce, neşeli bir biçimde ve bitmek tükenmek bilmeyen bir devinimle akıyor. Para Tanrı’nın zihnindeki bir düşüncedir o iyidir ve çok iyidir…”
Sevgilerimle Ebruli

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder